Open

A rose is a rose is a rose




Zwei der mir liebsten Menschen hatten in den letzten Tagen Geburtstag (einer sogar heut, Häppie Bürstdää, Rumpeltroll ;)). Ein Grund zum Feiern, könnte man meinen. Leider trennen uns je 7500 bzw. 1000 Kilometer. Wir haben uns schon ein paar Jahre nicht mehr gesehen. Und gerade an Tagen wie heute wird das schmerzlich bewußt. Mit etwas Wehmut schicke ich also meine Rose zum heutigen Texture Tuesday bei Kim, deren wunderschön melancholischer Beitrag mich, wie schon so oft, inspiriert hat.

Two of my dearest frinds had their birthday in the last few days (one even today, Happy Birthday, Rumpeltroll ;)). A reason to celebrate, you might say. Unfortunately we live a 7500 respectively 1000 kilometers apart. We have not seen each other for a few years. And just on days like today one painfully becomes aware of this. So with some sadness I send my Rose to today's Texture Tuesday with Kim, whose beautifully melancholic post has inspired me once again.