Open

Ein kleiner Abschied - A small farewell



Diese Woche heißt es für mich (und viele andere Leserinnen) nicht Friday Finds, sonder eher Friday Losts. Seit gut zwei Jahren freue ich mich alle Vierteljahr auf 3191Q. Dieses Heftchen mit seinen gerade einmal 40 Seiten war für mich eine Quelle der Inspiration und hat meine Art zu Photographieren stark geprägt, auch wenn mein Stil auf den ersten Blick ein völlig anderer sein mag.

This week it means to me (and many other readers) not Friday Finds, but rather Friday Losts. For two years every quarter, I look forward on 3191Q. This booklet with its mere 40 pages was for me a source of inspiration and has strongly influenced my way of photographing, even if my style at first glance might be completely different.


Die beiden Autorinnen haben beschlossen, ihr vierteljährliches Projekt zu beenden. Etwas Neues steht an und auch wenn ich das alte Format vermissen werde, bin ich gespannt, was kommt.

The two authors have decided to end their quarterly project. Something new is on and even if I will miss the old format, I'm excited to see what is coming.


So wandern mit ein klein wenig Melancholie meine Funde vom letzten Waldspaziergang zu Kim.

Therefore with a little melancholy I send my finds from the last walk in the woods to Kim.